Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Entrepreneurship for the Creative and Cultural Industries

This book will teach the basics of business in a way relevant to the challenges of running a small business marketing a creative product.Whether it is understanding the basics of business language or using social media marketing, this textbook covers the entrepreneurial skills required to succeed in the creative sector.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367419738
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 258
  • Utgitt:
  • 9. april 2020
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 235x156x13 mm.
  • Vekt:
  • 412 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Entrepreneurship for the Creative and Cultural Industries

This book will teach the basics of business in a way relevant to the challenges of running a small business marketing a creative product.Whether it is understanding the basics of business language or using social media marketing, this textbook covers the entrepreneurial skills required to succeed in the creative sector.

Brukervurderinger av Entrepreneurship for the Creative and Cultural Industries



Finn lignende bøker
Boken Entrepreneurship for the Creative and Cultural Industries finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.