Norges billigste bøker

Entrepreneurs of Ideology

- Neoconservative Publishers in Germany, 1890-1933

Om Entrepreneurs of Ideology

Examines the importance of publishers and the book industry in the rise of twentieth-century Germany's radical right-wing cultural movements. Stark shows that these men thought their their professional "calling" conferred upon them the right and responsibility to provide guidance for the German nation. Originally published in 1981.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780807836620
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 339
  • Utgitt:
  • 30. juni 2012
  • Dimensjoner:
  • 155x235x0 mm.
  • Vekt:
  • 333 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Entrepreneurs of Ideology

Examines the importance of publishers and the book industry in the rise of twentieth-century Germany's radical right-wing cultural movements. Stark shows that these men thought their their professional "calling" conferred upon them the right and responsibility to provide guidance for the German nation. Originally published in 1981.

Brukervurderinger av Entrepreneurs of Ideology



Finn lignende bøker
Boken Entrepreneurs of Ideology finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.