Norges billigste bøker

Empowering the American Consumer

- Corporate Responsiveness and Market Profitability

Om Empowering the American Consumer

Far removed from the markets they're meant to serve, insensitive to market needs, inflexible in how they do business, America's oliuopolistic corporations are terrorizing consumers. Samli maintains that far from being hostile to business, he sees business as actually working against itself.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781567203783
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 216
  • Utgitt:
  • 30. oktober 2000
  • Dimensjoner:
  • 229x152x15 mm.
  • Vekt:
  • 531 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Empowering the American Consumer

Far removed from the markets they're meant to serve, insensitive to market needs, inflexible in how they do business, America's oliuopolistic corporations are terrorizing consumers. Samli maintains that far from being hostile to business, he sees business as actually working against itself.

Brukervurderinger av Empowering the American Consumer



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.