Utvidet returrett til 31. januar 2025

Emotion and Reason in Consumer Behavior

Om Emotion and Reason in Consumer Behavior

Emotion and Reason in Consumer Behavior provides new insights into the effects that emotion and rational thought have on marketing outcomes. It uses sound academic research at a level students and professionals can understand.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780750679763
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 182
  • Utgitt:
  • 9. januar 2006
  • Dimensjoner:
  • 160x236x18 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Emotion and Reason in Consumer Behavior

Emotion and Reason in Consumer Behavior provides new insights into the effects that emotion and rational thought have on marketing outcomes. It uses sound academic research at a level students and professionals can understand.

Brukervurderinger av Emotion and Reason in Consumer Behavior



Finn lignende bøker
Boken Emotion and Reason in Consumer Behavior finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.