Utvidet returrett til 31. januar 2025

Econometric Models in Marketing

Om Econometric Models in Marketing

Contains twelve papers discussing the interface between Marketing and Econometrics. The papers in this work are representative of the types of problems and methods that are used within the field of marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780762308576
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 364
  • Utgitt:
  • 28. februar 2002
  • Dimensjoner:
  • 156x234x20 mm.
  • Vekt:
  • 686 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av Econometric Models in Marketing

Contains twelve papers discussing the interface between Marketing and Econometrics. The papers in this work are representative of the types of problems and methods that are used within the field of marketing.

Brukervurderinger av Econometric Models in Marketing



Finn lignende bøker
Boken Econometric Models in Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.