Utvidet returrett til 31. januar 2025

Eating the Big Fish

- How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders

Om Eating the Big Fish

A revised and updated version of the classic book on what it takes for small brands to eat the big tuna Since Wiley first published Eating the Big Fish in 1999, the concept of the challenger brand has become a mainstream idea among marketers and advertisers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780470238271
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 368
  • Utgitt:
  • 3. mars 2009
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 161x237x30 mm.
  • Vekt:
  • 676 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 12. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Eating the Big Fish

A revised and updated version of the classic book on what it takes for small brands to eat the big tuna Since Wiley first published Eating the Big Fish in 1999, the concept of the challenger brand has become a mainstream idea among marketers and advertisers.

Brukervurderinger av Eating the Big Fish



Finn lignende bøker
Boken Eating the Big Fish finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.