Utvidet returrett til 31. januar 2024

Discourse of Twitter and Social Media

- How We Use Language to Create Affiliation on the Web

Om Discourse of Twitter and Social Media

Social media such as microblogging services and social network sites are changing the way people interact online and search for information and opinions. This book investigates linguistic patterns in electronic discourse, looking at online evaluative language, internet slang, memes and ambient affiliation using a large Twitter corpus.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781441141866
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 23. februar 2012
  • Dimensjoner:
  • 156x234x14 mm.
  • Vekt:
  • 498 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av Discourse of Twitter and Social Media

Social media such as microblogging services and social network sites are changing the way people interact online and search for information and opinions. This book investigates linguistic patterns in electronic discourse, looking at online evaluative language, internet slang, memes and ambient affiliation using a large Twitter corpus.

Brukervurderinger av Discourse of Twitter and Social Media



Finn lignende bøker
Boken Discourse of Twitter and Social Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.