Utvidet returrett til 31. januar 2025

Discourse Analysis and Media Attitudes

- The Representation of Islam in the British Press

Om Discourse Analysis and Media Attitudes

Is the British press prejudiced against Muslims? In what ways can prejudice be explicit and subtle? This thorough analysis of over 140 million words of newspaper articles explores that question. Using tools of critical discourse analysis and corpus linguistics, it produces an objective picture of media attitudes towards Muslims and Islam.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781108790611
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 292
  • Utgitt:
  • 12. desember 2019
  • Dimensjoner:
  • 229x151x18 mm.
  • Vekt:
  • 422 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Discourse Analysis and Media Attitudes

Is the British press prejudiced against Muslims? In what ways can prejudice be explicit and subtle? This thorough analysis of over 140 million words of newspaper articles explores that question. Using tools of critical discourse analysis and corpus linguistics, it produces an objective picture of media attitudes towards Muslims and Islam.

Brukervurderinger av Discourse Analysis and Media Attitudes



Finn lignende bøker
Boken Discourse Analysis and Media Attitudes finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.