Utvidet returrett til 31. januar 2025

Die Produktqualitat als Variable des strategischen Marketings

- Eine kritische Analyse der PIMS-Ergebnisse

  • Språk:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783867460101
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 88
  • Utgitt:
  • 21. januar 2013
  • Dimensjoner:
  • 148x210x5 mm.
  • Vekt:
  • 127 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brukervurderinger av Die Produktqualitat als Variable des strategischen Marketings



Finn lignende bøker
Boken Die Produktqualitat als Variable des strategischen Marketings finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.