Utvidet returrett til 31. januar 2025

Data Mining for Design and Marketing

Om Data Mining for Design and Marketing

Through the techniques of data mining, this book demonstrates how to effectively design business processes and develop competitive products and services. It discusses how data mining can identify valuable consumer patterns, which aid marketers and designers in detecting consumers' needs.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781420070194
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 336
  • Utgitt:
  • 26. januar 2009
  • Dimensjoner:
  • 156x234x23 mm.
  • Vekt:
  • 589 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Data Mining for Design and Marketing

Through the techniques of data mining, this book demonstrates how to effectively design business processes and develop competitive products and services. It discusses how data mining can identify valuable consumer patterns, which aid marketers and designers in detecting consumers' needs.

Brukervurderinger av Data Mining for Design and Marketing



Finn lignende bøker
Boken Data Mining for Design and Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.