Norges billigste bøker

Customer Satisfaction and Sustainability Initiatives in the Fourth Industrial Revolution

Om Customer Satisfaction and Sustainability Initiatives in the Fourth Industrial Revolution

Links together three highly relevant topics in the business of modern economy - innovation, customer satisfaction, and sustainability - and analyses their synergies. Topics covered include e-business, global business, and sustainable innovation.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781799814191
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 350
  • Utgitt:
  • 15. november 2019
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 14. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Customer Satisfaction and Sustainability Initiatives in the Fourth Industrial Revolution

Links together three highly relevant topics in the business of modern economy - innovation, customer satisfaction, and sustainability - and analyses their synergies. Topics covered include e-business, global business, and sustainable innovation.

Brukervurderinger av Customer Satisfaction and Sustainability Initiatives in the Fourth Industrial Revolution



Finn lignende bøker
Boken Customer Satisfaction and Sustainability Initiatives in the Fourth Industrial Revolution finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.