Norges billigste bøker

Culture and Consumption II

- Markets, Meaning, and Brand Management

Om Culture and Consumption II

A follow-up to "Culture and Consumption", this book trades the platitudes about the consumer society for an anthropological treatment. It includes essays on homes, cars, people, and social mobility, celebrities, consumerism, self-invention, museums and the power of objects, the anthropology of advertising, and more.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780253217615
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 22. juli 2005
  • Dimensjoner:
  • 155x235x17 mm.
  • Vekt:
  • 384 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 30. desember 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Culture and Consumption II

A follow-up to "Culture and Consumption", this book trades the platitudes about the consumer society for an anthropological treatment. It includes essays on homes, cars, people, and social mobility, celebrities, consumerism, self-invention, museums and the power of objects, the anthropology of advertising, and more.

Brukervurderinger av Culture and Consumption II



Finn lignende bøker
Boken Culture and Consumption II finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.