Utvidet returrett til 31. januar 2025

Corporate Social Responsibility und die Gemeinwohl-OEkonomie. Welches Potential bieten CSR-Instrumente im Marketing 3.0?

  • Språk:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783963560675
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 146
  • Utgitt:
  • 9. mars 2020
  • Dimensjoner:
  • 210x148x9 mm.
  • Vekt:
  • 200 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Brukervurderinger av Corporate Social Responsibility und die Gemeinwohl-OEkonomie. Welches Potential bieten CSR-Instrumente im Marketing 3.0?



Finn lignende bøker
Boken Corporate Social Responsibility und die Gemeinwohl-OEkonomie. Welches Potential bieten CSR-Instrumente im Marketing 3.0? finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.