Utvidet returrett til 31. januar 2025

Corporate Branding Im Spannungsfeld Von Unternehmens- Und Marketingkommunikation

- Grundlagen, Fallstudien Und Empirische Erkenntnisse in Commodity-Branchen

  • Språk:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783834924049
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 181
  • Utgitt:
  • 16. mai 2011
  • Utgave:
  • 2011
  • Dimensjoner:
  • 148x210x10 mm.
  • Vekt:
  • 236 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 13. desember 2024

Brukervurderinger av Corporate Branding Im Spannungsfeld Von Unternehmens- Und Marketingkommunikation



Finn lignende bøker
Boken Corporate Branding Im Spannungsfeld Von Unternehmens- Und Marketingkommunikation finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.