Norges billigste bøker

Contemporary Issues in Marketing

Om Contemporary Issues in Marketing

This text provides an innovative approach to learning about key marketing concepts based on a collaboration with "Marketing Week". The book offers an overview of the main elements of marketing together with the key issues in contemporary marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780333677742
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 1. juni 1999
  • Dimensjoner:
  • 189x246x14 mm.
  • Vekt:
  • 484 g.
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Contemporary Issues in Marketing

This text provides an innovative approach to learning about key marketing concepts based on a collaboration with "Marketing Week". The book offers an overview of the main elements of marketing together with the key issues in contemporary marketing.

Brukervurderinger av Contemporary Issues in Marketing



Finn lignende bøker
Boken Contemporary Issues in Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.