Utvidet returrett til 31. januar 2024

Contemporary Issues in Marketing

Om Contemporary Issues in Marketing

This text provides an innovative approach to learning about key marketing concepts based on a collaboration with "Marketing Week". The book offers an overview of the main elements of marketing together with the key issues in contemporary marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780333677742
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 1. juni 1999
  • Dimensjoner:
  • 189x246x14 mm.
  • Vekt:
  • 484 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 30. november 2024

Beskrivelse av Contemporary Issues in Marketing

This text provides an innovative approach to learning about key marketing concepts based on a collaboration with "Marketing Week". The book offers an overview of the main elements of marketing together with the key issues in contemporary marketing.

Brukervurderinger av Contemporary Issues in Marketing



Finn lignende bøker
Boken Contemporary Issues in Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.