Utvidet returrett til 31. januar 2025

Consumption in the Age of Affluence

- The World of Food

Om Consumption in the Age of Affluence

Through sound empirical analysis and a range of case studies, the authors argue that an interdisciplinary approach to food consumption is now necessary, taking into account socioeconomic and cultural factors.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415131551
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 320
  • Utgitt:
  • 28. desember 1995
  • Dimensjoner:
  • 156x234x20 mm.
  • Vekt:
  • 566 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av Consumption in the Age of Affluence

Through sound empirical analysis and a range of case studies, the authors argue that an interdisciplinary approach to food consumption is now necessary, taking into account socioeconomic and cultural factors.

Brukervurderinger av Consumption in the Age of Affluence



Finn lignende bøker
Boken Consumption in the Age of Affluence finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.