Norges billigste bøker

Consumption, Identity and Style

- Marketing, meanings, and the packaging of pleasure

Om Consumption, Identity and Style

Explores the role of consumer culture in the contemporary economy, showing how our private leisure activities are constructions of a powerful and manipulative consumer market.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415011518
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 1 mars 1990
  • Dimensjoner:
  • 139x217x14 mm.
  • Vekt:
  • 326 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12 oktober 2024

Beskrivelse av Consumption, Identity and Style

Explores the role of consumer culture in the contemporary economy, showing how our private leisure activities are constructions of a powerful and manipulative consumer market.

Brukervurderinger av Consumption, Identity and Style



Finn lignende bøker
Boken Consumption, Identity and Style finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.