Utvidet returrett til 31. januar 2025

Consumer Voice

- The Democratization of Consumption Markets in the Digital Age

Om Consumer Voice

This book proposes a new type of consumer called a voicing consumer, or a voicesumer. Current theory discusses new types of consumer complaint behaviors, such as consumer activism and boycott, but this book fills a void by defining how these changes have created a new type of consumer.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030539825
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 126
  • Utgitt:
  • 2. september 2020
  • Utgave:
  • 12020
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 13. desember 2024

Beskrivelse av Consumer Voice

This book proposes a new type of consumer called a voicing consumer, or a voicesumer. Current theory discusses new types of consumer complaint behaviors, such as consumer activism and boycott, but this book fills a void by defining how these changes have created a new type of consumer.

Brukervurderinger av Consumer Voice



Finn lignende bøker
Boken Consumer Voice finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.