Utvidet returrett til 31. januar 2025

Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing)

Om Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing)

This book examines the nature and extent of competition in the pharmaceutical industry and analyses the interaction between market structure and selected elements of the marketing mix.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138971363
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 152
  • Utgitt:
  • 11. desember 2015
  • Dimensjoner:
  • 156x234x8 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing)

This book examines the nature and extent of competition in the pharmaceutical industry and analyses the interaction between market structure and selected elements of the marketing mix.

Brukervurderinger av Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing)



Finn lignende bøker
Boken Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing) finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.