Utvidet returrett til 31. januar 2025

Commercial Culture

- The Media System and the Public Interest

Om Commercial Culture

This critique of the American commercial media comes from a writer who has wide experience in both the media business and in academia. Bogart explores how commercial demands affect the substance and form of American media, and argues that the future of the media should not be left to market forces.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138520790
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 416
  • Utgitt:
  • 3. januar 2018
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Commercial Culture

This critique of the American commercial media comes from a writer who has wide experience in both the media business and in academia. Bogart explores how commercial demands affect the substance and form of American media, and argues that the future of the media should not be left to market forces.

Brukervurderinger av Commercial Culture



Finn lignende bøker
Boken Commercial Culture finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.