Utvidet returrett til 31. januar 2025

Choosing and Using Digital Games in the Classroom

- A Practical Guide

Om Choosing and Using Digital Games in the Classroom

Beginning with a look at the history of games in education and the context for digital games, this book guides readers through various methods of serious game implementation, including the Magic Bullet Model, which focuses on the player's point of view of the game experience.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319122229
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 411
  • Utgitt:
  • 7. oktober 2016
  • Utgave:
  • 12017
  • Dimensjoner:
  • 242x167x34 mm.
  • Vekt:
  • 808 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Choosing and Using Digital Games in the Classroom

Beginning with a look at the history of games in education and the context for digital games, this book guides readers through various methods of serious game implementation, including the Magic Bullet Model, which focuses on the player's point of view of the game experience.

Brukervurderinger av Choosing and Using Digital Games in the Classroom



Finn lignende bøker
Boken Choosing and Using Digital Games in the Classroom finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.