Norges billigste bøker

Children’s Food

- Marketing and innovation

Om Children’s Food

The purpose of this book is to serve as essential reading for those innovating and marketing food products for children as well as those determined to better understand the children's marketplace in order to ensure that it is administered in a manner consistent with the long-term aspirations of society.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780751402742
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 258
  • Utgitt:
  • 31. juli 1997
  • Utgave:
  • 1997
  • Dimensjoner:
  • 164x236x26 mm.
  • Vekt:
  • 568 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Children’s Food

The purpose of this book is to serve as essential reading for those innovating and marketing food products for children as well as those determined to better understand the children's marketplace in order to ensure that it is administered in a manner consistent with the long-term aspirations of society.

Brukervurderinger av Children’s Food



Finn lignende bøker
Boken Children’s Food finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.