Norges billigste bøker

Brands and Cultural Analysis

Om Brands and Cultural Analysis

Brands has chapters on topics such as what brands are, their role in society, brands and the psyche, brands and history, language and brands, the marketing of brands, brands and logos, the branded self, San Francisco and Japan as brands, brand sacrality, multi-modal discourse analysis and brands, and competition among brands.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030247089
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 177
  • Utgitt:
  • 6. november 2019
  • Utgave:
  • 12019
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 484 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Brands and Cultural Analysis

Brands has chapters on topics such as what brands are, their role in society, brands and the psyche, brands and history, language and brands, the marketing of brands, brands and logos, the branded self, San Francisco and Japan as brands, brand sacrality, multi-modal discourse analysis and brands, and competition among brands.

Brukervurderinger av Brands and Cultural Analysis



Finn lignende bøker
Boken Brands and Cultural Analysis finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.