Utvidet returrett til 31. januar 2024

Branding that Means Business

Om Branding that Means Business

New in the Economist Edge series: how brands can create enduring bonds with customers and markets in the post-digital age of social influence.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781788168663
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 15. september 2022
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 197x128x17 mm.
  • Vekt:
  • 200 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 13. november 2024

Beskrivelse av Branding that Means Business

New in the Economist Edge series: how brands can create enduring bonds with customers and markets in the post-digital age of social influence.

Brukervurderinger av Branding that Means Business



Finn lignende bøker
Boken Branding that Means Business finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.