Utvidet returrett til 31. januar 2025

Branding Black Womanhood

- Media Citizenship from Black Power to Black Girl Magic

Om Branding Black Womanhood

Branding Black Womanhood: Media Citizenship from Black Power to Black Girl Magic examines how corporate brands and media companies appropriated Black women's empowerment as a business enterprise. Beginning with the emergence of Essence magazine and continuing into the 2010s, Timeka N. Tounsel considers the affordances and limitations of media visibility and corporate attention.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781978829909
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 182
  • Utgitt:
  • 17. juni 2022
  • Dimensjoner:
  • 229x152x14 mm.
  • Vekt:
  • 242 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 8. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Branding Black Womanhood

Branding Black Womanhood: Media Citizenship from Black Power to Black Girl Magic examines how corporate brands and media companies appropriated Black women's empowerment as a business enterprise. Beginning with the emergence of Essence magazine and continuing into the 2010s, Timeka N. Tounsel considers the affordances and limitations of media visibility and corporate attention.

Brukervurderinger av Branding Black Womanhood



Finn lignende bøker
Boken Branding Black Womanhood finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.