Utvidet returrett til 31. januar 2024

Branding as Communication

Om Branding as Communication

By combining a scholarly approach with case studies and examples, this text bridges the worlds of communication and business by providing a single vocabulary in which to discuss branding. It brings these ideas together into a coherent framework to enable discussions on the topic to occur in a variety of disciplines.

Vis mer
  • Språk:
  • Ukjent
  • ISBN:
  • 9781433128042
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 204
  • Utgitt:
  • 31. mai 2018
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 229x154x23 mm.
  • Vekt:
  • 424 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 28. november 2024

Beskrivelse av Branding as Communication

By combining a scholarly approach with case studies and examples, this text bridges the worlds of communication and business by providing a single vocabulary in which to discuss branding. It brings these ideas together into a coherent framework to enable discussions on the topic to occur in a variety of disciplines.

Brukervurderinger av Branding as Communication



Finn lignende bøker
Boken Branding as Communication finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.