Utvidet returrett til 31. januar 2024

Brand

Om Brand

Provides a comprehensive analysis of the different roles that brand plays across a wide range of entities, connecting both the common and unique aspects of branding. The book makes the point that in a rapidly evolving information environment, new communication channels are shifting the way brands interact with their audiences.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781524959456
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 277
  • Utgitt:
  • 28. februar 2018
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av Brand

Provides a comprehensive analysis of the different roles that brand plays across a wide range of entities, connecting both the common and unique aspects of branding. The book makes the point that in a rapidly evolving information environment, new communication channels are shifting the way brands interact with their audiences.

Brukervurderinger av Brand



Finn lignende bøker
Boken Brand finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.