Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brand Singapore (Third Edition)

- Nation Branding in a World Disrupted by Covid-19

Om Brand Singapore (Third Edition)

First independent book about Singapore's national brand, with a balanced critique of what has had an impact on shaping the Singapore brand through history

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789814928380
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 304
  • Utgitt:
  • 30. juli 2021
  • Dimensjoner:
  • 198x130x23 mm.
  • Vekt:
  • 292 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: Ukjent
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Brand Singapore (Third Edition)

First independent book about Singapore's national brand, with a balanced critique of what has had an impact on shaping the Singapore brand through history

Brukervurderinger av Brand Singapore (Third Edition)



Finn lignende bøker
Boken Brand Singapore (Third Edition) finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.