Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brand Meaning Management

Om Brand Meaning Management

Noted authors discuss how and why consumers identify with and become attached to brands and the challenges marketers face in creating and sustaining these states. Other meaning makers (e.g., celebrities, culture, consumers themselves) can facilitate or detract from the brand meanings marketers aim to create.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781784419325
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 344
  • Utgitt:
  • 5. mai 2015
  • Dimensjoner:
  • 159x239x33 mm.
  • Vekt:
  • 634 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Brand Meaning Management

Noted authors discuss how and why consumers identify with and become attached to brands and the challenges marketers face in creating and sustaining these states. Other meaning makers (e.g., celebrities, culture, consumers themselves) can facilitate or detract from the brand meanings marketers aim to create.

Brukervurderinger av Brand Meaning Management



Finn lignende bøker
Boken Brand Meaning Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.