Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space

Om Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space

An investigation of the cultural phenomenon of branding and its transformational effects on the contemporary spatial - and urban - reality.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415815345
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 174
  • Utgitt:
  • 5. juli 2013
  • Dimensjoner:
  • 156x243x16 mm.
  • Vekt:
  • 424 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space

An investigation of the cultural phenomenon of branding and its transformational effects on the contemporary spatial - and urban - reality.

Brukervurderinger av Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space



Finn lignende bøker
Boken Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.