Utvidet returrett til 31. januar 2025

Bernard Shaw and Modern Advertising

- Prophet Motives

Om Bernard Shaw and Modern Advertising

This book charts how promotional campaigns in which Bernard Shaw participated were key crucibles within which agency and personality could re-negotiate their relationship to one another and to the consuming public.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319786278
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 181
  • Utgitt:
  • 26. juni 2018
  • Utgave:
  • 12018
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Bernard Shaw and Modern Advertising

This book charts how promotional campaigns in which Bernard Shaw participated were key crucibles within which agency and personality could re-negotiate their relationship to one another and to the consuming public.

Brukervurderinger av Bernard Shaw and Modern Advertising



Finn lignende bøker
Boken Bernard Shaw and Modern Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.