Utvidet returrett til 31. januar 2025

Bank Marketing for the 90's

- New Ideas from 55 of the Best Marketers in Banking

Om Bank Marketing for the 90's

Having spent 38 years in banking, including 21 as a CEO, the author believes that marketing is the foundation of the banking business and the key to its survival. Profound changes have occurred in the use and influence of marketing in the banking industry.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780471522645
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 228
  • Utgitt:
  • 30. mai 1991
  • Dimensjoner:
  • 160x235x25 mm.
  • Vekt:
  • 425 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Bank Marketing for the 90's

Having spent 38 years in banking, including 21 as a CEO, the author believes that marketing is the foundation of the banking business and the key to its survival. Profound changes have occurred in the use and influence of marketing in the banking industry.

Brukervurderinger av Bank Marketing for the 90's



Finn lignende bøker
Boken Bank Marketing for the 90's finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.