Norges billigste bøker

Authenticity

- What Consumers Really Want

Om Authenticity

How authentic is the experience? Is it what they expected? Why or why not? This book introduces the concept of perceived authenticity, or how a consumer experiences a product, service, environment, communication, or person. It provides some practical business advice and talking points for managers and marketers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781591391456
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 320
  • Utgitt:
  • 18. oktober 2007
  • Dimensjoner:
  • 163x239x31 mm.
  • Vekt:
  • 654 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 17. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Authenticity

How authentic is the experience? Is it what they expected? Why or why not? This book introduces the concept of perceived authenticity, or how a consumer experiences a product, service, environment, communication, or person. It provides some practical business advice and talking points for managers and marketers.

Brukervurderinger av Authenticity



Finn lignende bøker
Boken Authenticity finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.