Utvidet returrett til 31. januar 2025

Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer

Om Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer

Aiming at ensuring that everyone obtains the rich rewards available in today's information-centred society, this book seeks to provide a systematic method for the understanding, appreciation and evaluation of information needs, which alone can guarantee the value of information to the consumer

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781857434873
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 188
  • Utgitt:
  • 21. desember 2009
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 155x232x14 mm.
  • Vekt:
  • 306 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer

Aiming at ensuring that everyone obtains the rich rewards available in today's information-centred society, this book seeks to provide a systematic method for the understanding, appreciation and evaluation of information needs, which alone can guarantee the value of information to the consumer

Brukervurderinger av Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer



Finn lignende bøker
Boken Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.