Utvidet returrett til 31. januar 2025

Artificial Intelligence in Games

Om Artificial Intelligence in Games

This book covers all the necessary topics that a professional game AI programmer needs to know, from math and steering behaviours to terrain analysis, pathfinding, decision making. Written to be easily accessible, each topic is accompanied by an example game, where the reader can add their own code to see the effects their changes have.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032033228
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 302
  • Utgitt:
  • 28. juli 2022
  • Dimensjoner:
  • 235x149x20 mm.
  • Vekt:
  • 498 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Artificial Intelligence in Games

This book covers all the necessary topics that a professional game AI programmer needs to know, from math and steering behaviours to terrain analysis, pathfinding, decision making. Written to be easily accessible, each topic is accompanied by an example game, where the reader can add their own code to see the effects their changes have.

Brukervurderinger av Artificial Intelligence in Games



Finn lignende bøker
Boken Artificial Intelligence in Games finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.