Utvidet returrett til 31. januar 2025

Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience

Om Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience

""This book examines the strategic role of neuromarketing and consumer neuroscience in marketing strategies"--Provided by publisher"--

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781799831273
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 328
  • Utgitt:
  • 10. juli 2020
  • Dimensjoner:
  • 279x216x18 mm.
  • Vekt:
  • 762 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience

""This book examines the strategic role of neuromarketing and consumer neuroscience in marketing strategies"--Provided by publisher"--

Brukervurderinger av Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience



Finn lignende bøker
Boken Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.