Utvidet returrett til 31. januar 2025

An Introduction to Social Media Research

- Theory and Application

Om An Introduction to Social Media Research

Social media has become mainstream and offers numerous research opportunities to academics, students and practitioners. An Introduction to Social Media Research: Theory and Application is an essential new resource on how to conduct social media research in a scientific manner.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781485130840
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 410
  • Utgitt:
  • 20. oktober 2020
  • Vekt:
  • 500 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av An Introduction to Social Media Research

Social media has become mainstream and offers numerous research opportunities to academics, students and practitioners. An Introduction to Social Media Research: Theory and Application is an essential new resource on how to conduct social media research in a scientific manner.

Brukervurderinger av An Introduction to Social Media Research



Finn lignende bøker
Boken An Introduction to Social Media Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.