Utvidet returrett til 31. januar 2024

All Media Are Social

- Sociological Perspectives on Mass Media

Om All Media Are Social

All Media Are Social offers an introduction to the wide-ranging field of media sociology. Covering political economy, media representation, and media effects, Lindner and Barnard synthesize empirical findings, while explaining with examples and clear prose.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415749534
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 194
  • Utgitt:
  • 7. april 2020
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 900 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. november 2024

Beskrivelse av All Media Are Social

All Media Are Social offers an introduction to the wide-ranging field of media sociology. Covering political economy, media representation, and media effects, Lindner and Barnard synthesize empirical findings, while explaining with examples and clear prose.

Brukervurderinger av All Media Are Social



Finn lignende bøker
Boken All Media Are Social finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.