Utvidet returrett til 31. januar 2025

Air Wars

- Television Advertising and Social Media in Election Campaigns, 1952-2016

Om Air Wars

Provides in-depth examination and insight into how candidates plan and execute advertising campaigns, how the media covers these campaigns, and how American voters are ultimately influenced by them.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781506329833
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 192
  • Utgitt:
  • 22. mai 2017
  • Utgave:
  • 7
  • Dimensjoner:
  • 232x199x18 mm.
  • Vekt:
  • 268 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av Air Wars

Provides in-depth examination and insight into how candidates plan and execute advertising campaigns, how the media covers these campaigns, and how American voters are ultimately influenced by them.

Brukervurderinger av Air Wars



Finn lignende bøker
Boken Air Wars finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.