Utvidet returrett til 31. januar 2025

Advertising Theory

Om Advertising Theory

Advertising Theory is a comprehensive text that draws on current research and practices in advertising theory by introducing key concepts, models, theories, conflicts, and issues for individuals interested in this area. Editors Shelly Rodgers and Esther Thorson have developed this volume as a forum in which to compare, contrast,

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780815382492
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 548
  • Utgitt:
  • 29. april 2019
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 235x159x38 mm.
  • Vekt:
  • 934 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Advertising Theory

Advertising Theory is a comprehensive text that draws on current research and practices in advertising theory by introducing key concepts, models, theories, conflicts, and issues for individuals interested in this area. Editors Shelly Rodgers and Esther Thorson have developed this volume as a forum in which to compare, contrast,

Brukervurderinger av Advertising Theory



Finn lignende bøker
Boken Advertising Theory finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.