Utvidet returrett til 31. januar 2025

Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999

- Increments of change

Om Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999

Analyses the influence of the Guinness brand's provenance on advertising campaigns aimed at consumers living in Ireland between 1959 and 1999, and the extent to which Guinness's advertising has influenced Irish culture and society.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781789973457
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 228
  • Utgitt:
  • 28. januar 2020
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 231x153x20 mm.
  • Vekt:
  • 360 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999

Analyses the influence of the Guinness brand's provenance on advertising campaigns aimed at consumers living in Ireland between 1959 and 1999, and the extent to which Guinness's advertising has influenced Irish culture and society.

Brukervurderinger av Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999



Finn lignende bøker
Boken Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999 finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.