Utvidet returrett til 31. januar 2025

Advertising Cultures

- Gender, Commerce, Creativity

Om Advertising Cultures

The economic and cultural role of the `creative industries' has gained a new prominence and centrality in recent years. These worlds are explored here through the most emblematic creative industry: advertising. Advertising Cultures presents a case-study of the social make-up, informal cultures and subjective identities of these creative practices.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780761961970
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 184
  • Utgitt:
  • 25. februar 2003
  • Dimensjoner:
  • 156x234x19 mm.
  • Vekt:
  • 430 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Advertising Cultures

The economic and cultural role of the `creative industries' has gained a new prominence and centrality in recent years. These worlds are explored here through the most emblematic creative industry: advertising. Advertising Cultures presents a case-study of the social make-up, informal cultures and subjective identities of these creative practices.

Brukervurderinger av Advertising Cultures



Finn lignende bøker
Boken Advertising Cultures finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.