Norges billigste bøker

Advertising as Multilingual Communication

Om Advertising as Multilingual Communication

The author explores the role of advertising language in this new globalized environment, from a communicative theory point of view, as well as from a close linguistic analysis of some major advertising campaigns within a multicultural and multilingual marketplace.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403917256
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 206
  • Utgitt:
  • 30. november 2004
  • Utgave:
  • 2005
  • Dimensjoner:
  • 226x145x13 mm.
  • Vekt:
  • 384 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 16. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Advertising as Multilingual Communication

The author explores the role of advertising language in this new globalized environment, from a communicative theory point of view, as well as from a close linguistic analysis of some major advertising campaigns within a multicultural and multilingual marketplace.

Brukervurderinger av Advertising as Multilingual Communication



Finn lignende bøker
Boken Advertising as Multilingual Communication finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.