Norges billigste bøker

Advertising and Popular Culture

av Danna
Om Advertising and Popular Culture

Advertising and marketing scholars offer some of their most instructive, stimulating, and entertaining works on subliminal perceptions in advertising; nineteenth-century trade cards; T-shirt messages; advertising in the twenty-first century; and the changing male image in advertising.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780879725280
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 172
  • Utgitt:
  • 30. juni 1992
  • Dimensjoner:
  • 209x279x9 mm.
  • Vekt:
  • 497 g.
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Advertising and Popular Culture

Advertising and marketing scholars offer some of their most instructive, stimulating, and entertaining works on subliminal perceptions in advertising; nineteenth-century trade cards; T-shirt messages; advertising in the twenty-first century; and the changing male image in advertising.

Brukervurderinger av Advertising and Popular Culture



Finn lignende bøker
Boken Advertising and Popular Culture finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.