Utvidet returrett til 31. januar 2025

Advertising and Multilingual Repertoires

- from Linguistic Resources to Patterns of Response

Om Advertising and Multilingual Repertoires

Advertising and Multilingual Repertoires provides an introduction to the linguistic processes involved in advertising discourse and explores the interconnections between advertising and multilingualism from an applied linguistic perspective.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138218253
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 102
  • Utgitt:
  • 23. august 2016
  • Dimensjoner:
  • 227x148x11 mm.
  • Vekt:
  • 242 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Advertising and Multilingual Repertoires

Advertising and Multilingual Repertoires provides an introduction to the linguistic processes involved in advertising discourse and explores the interconnections between advertising and multilingualism from an applied linguistic perspective.

Brukervurderinger av Advertising and Multilingual Repertoires



Finn lignende bøker
Boken Advertising and Multilingual Repertoires finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.