Utvidet returrett til 31. januar 2024

Advertising and Cultural Politics in Global Times

Om Advertising and Cultural Politics in Global Times

Advertising and Cultural Politics in Global Times traces daringly transgressive convergences between cultural politics and global advertising media. By drawing on the work of Baudrillard, Giroux, Foucault, Castells and Latour, this volume illustrates the manner in which advertising continues to revolutionize the political sphere and as such, will b

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367602727
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 300
  • Utgitt:
  • 30. juni 2020
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Advertising and Cultural Politics in Global Times

Advertising and Cultural Politics in Global Times traces daringly transgressive convergences between cultural politics and global advertising media. By drawing on the work of Baudrillard, Giroux, Foucault, Castells and Latour, this volume illustrates the manner in which advertising continues to revolutionize the political sphere and as such, will b

Brukervurderinger av Advertising and Cultural Politics in Global Times



Finn lignende bøker
Boken Advertising and Cultural Politics in Global Times finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.