Utvidet returrett til 31. januar 2025

Advertising and Consumer Citizenship

- Gender, Images and Rights

Om Advertising and Consumer Citizenship

Using a variety of print advertisements, this exciting and provocative study explores how the consumer is created in terms of sex, race and class. Essential reading for all those interested in issues of consumption, citizenship and gender.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415223249
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 192
  • Utgitt:
  • 26. oktober 2000
  • Dimensjoner:
  • 158x234x13 mm.
  • Vekt:
  • 314 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Advertising and Consumer Citizenship

Using a variety of print advertisements, this exciting and provocative study explores how the consumer is created in terms of sex, race and class. Essential reading for all those interested in issues of consumption, citizenship and gender.

Brukervurderinger av Advertising and Consumer Citizenship



Finn lignende bøker
Boken Advertising and Consumer Citizenship finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.