Utvidet returrett til 31. januar 2025

Absolute Essentials of Marketing Research

Om Absolute Essentials of Marketing Research

This short textbook provides students with a concise yet comprehensive overview of the fundamentals of Marketing Research. It takes the student through the full process, from developing the hypothesis and setting the research question, to developing and conducting the research, and finally to analysing the data and making recommendations.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367760335
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 120
  • Utgitt:
  • 29. desember 2021
  • Dimensjoner:
  • 224x143x13 mm.
  • Vekt:
  • 268 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Absolute Essentials of Marketing Research

This short textbook provides students with a concise yet comprehensive overview of the fundamentals of Marketing Research. It takes the student through the full process, from developing the hypothesis and setting the research question, to developing and conducting the research, and finally to analysing the data and making recommendations.

Brukervurderinger av Absolute Essentials of Marketing Research



Finn lignende bøker
Boken Absolute Essentials of Marketing Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.