Kan jeg endre min ordre etter bestilling?
Vil du kansellere og fjerne et produkt fra bestillingen?
Du kan kansellere deler av bestillingen din avhengig av hvor langt bestillingen din har kommet.
Du kan kansellere et produkt via bestillingssiden din som du finner ved å enten logge deg på profilen din og velge “Mine bestillinger” eller ved å fylle ut skjemaet her: Spor bestilling
- Du vil se en prikk ved siden av produktet som heter “rediger” som skal trykkes på.
- Du vil da få alternativet “kanseller produkt”, og du behøver kun å trykke på det for at produktet skal fjernes fra bestillingen.
– Hvis du ikke ser “rediger”-funksjonen, betyr det at produktet ikke kan kanselleres. Ta kontakt med kundeservice for ytterligere hjelp her: Kontakt kundeservice
Vil du legge til et produkt i bestillingen?
Dessverre har vi ikke mulighet til å endre bestillingen etter kjøpet, men du kan sende en forespørsel om å kansellere bestillingen, der du kan legge inn en ny ordre med de ønskede/riktige produktene.
Vi sender deg selvfølgelig en bekreftelse hvis vi kansellerer bestillingen.
Du kan kontakte oss ved å bruke skjemaet under kontakt oss.
Hvorfor kan jeg ikke kansellere bestillingen min?
Hvis bestillingen din allerede har kommet for langt i prosessen, er det ikke mulig å kansellere den.
For eksempel, hvis bestillingen din allerede er pakket, er dette ikke mulig.
Hvis bestillingen din ikke er pakket ennå, men du fortsatt ikke kan kansellere et produkt, kan du kontakte kundeservice, så ser vi om det fortsatt er mulig.
Hvis det ikke er mulig å kansellere hele eller deler av bestillingen, kan du bruke angreretten og sende boken tilbake til oss.
Du finner mer informasjon om retur her: Hvordan returnerer jeg bestillingen min?
Synes du dette svaret var nyttig? 1 2