Gjør som tusenvis av andre bokelskere
Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.
Ved å abonnere godtar du vår personvernerklæring.Du kan når som helst melde deg av våre nyhetsbrev.
Frontmatter -- Vorwort -- INHALTSVERZEICHNIS -- Abkürzungen -- Einleitung -- Die älteste serbische Kunst bis zum Ende des XII. Jahrhunderts -- Die Anfänge der monumentalen Kunst in Raszien -- Der reife raszische Stil (1200-1300) -- Die serbische Kunst vom Ende des 13. Jh. bis zur Schlacht an der Marica (1371) -- Die Kunst des Morava- und Donaugebiets von 1371 bis 1459 -- Verzeichnis der Tafeln -- Register -- Tafel 1-65 -- Backmatter
The growing amount of multimedia content is making it hard for end users to find the relevant content. The goal of recommender systems is to assist the users by finding a small subset of relevant multimedia items for each user. State-of-the-art techniques for recommending content are very data-centric. The progress beyond the state-of-the-art presented in this book consists in introducing new parameters based on emotions and personality that explain a substantial part of variance in the end users'' preferences. The book covers the detection of emotions and personality factors of end users. The book then shows clearly how to use these user-centric data to model end users and thus improve the performance of a recommender system for images. The book will serve as a guideline and inspiration for practitioners and academics in content retrieval and affecting computing.
Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.
Ved å abonnere godtar du vår personvernerklæring.